tisdag 6 oktober 2009

Jippie

Blogspot är mycket mer användarvänligt än blogg.se! Idag har jag fördjupat mig i besöksräknare och statistik. Det gick ju relativt enkelt att fixa till. Det är roligt när man själv klarar av att göra bloggen lite mer personlig. =)

Det verkar vara några som följt med från gamla bloggen, det gör mig glad.

Lilla sonen och jag är lite förkylda just nu och orkar inte pyssla så mycket. Jag sydde en ängel igår, men kunde inte komma på varför hon såg ut att sakna något... Men imorse kom jag på vad jag glömt... VINGARNA!!! Hahaha, jag skyller på förkylningsbaskiluskerna. =) Så ni får se en bild på henne senare.

Igår satte maken äntligen upp hyllorna i min pysselhörna. Så där stökar jag runt och försöker bringa lite ordning och struktur. (så mycket jag orkar nu när kroppen är lite matt) Tygerna är vikta och ligger i fina högar, småsaker är sorterade och ligger i fina burkar. Dotter T och jag har sorterat och gått igenom scrapbooksakerna, inför vår pysseldate om 1,5 vecka. Då kommer en kompis hit med sin dotter och vi ska pyssla julkort. Det kommer bli hur mysigt som helst. =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida