tisdag 13 oktober 2009

Förlåt

Aldrig har jag väl varit så usel på att uppdatera min blogg som sista veckan... Förlåt! Men jag har varit förkyld och orken har inte räckt till mer än det absolut nödvändigaste. Väldigt tråkigt! Men nu är bara lite snor och rethosta kvar. =) Så jag kan lova att jag dras mer och mer mot min pysselhörna. Jag vill sy klart sonens klädsel till bilstolen, ett par påbörjade änglar, måla några projekt som jag påbörjat, sy av de nya fina tygerna från JNY-design osv...

Som ni ser finns det en hel del skoj att ta tag i. Och på lördag ska det pysslas julkort här i lyan. Det ser jag fram mot massor!

Så tröttna inte på att kolla in här, snart, väldigt snart kommer det regna in pysselinlägg. Kanske blir det något redan ikväll...

Kram

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida