fredag 23 oktober 2009

Pysselfredag

Det blir inte mycket pysslat när man har en febrig bebis hemma. Men ikväll när han somnat så satte jag mig en stund. Åååå, vad det är skönt för själen!!! Det blev två mössor, en med applikation och en utan. Mössor är kul att sy, det går så fort. =)



Jag fållade upp kusin N:s jeans också, så hon slipper gå på dem. Det är verkligen skönt att ha en egen pysselhörna där allt är framme hela tiden. Innan var jag i köket med mina prylar, och det var inte bra. Det gick åt mer tid till att leta efter saker som den äkta hälften städat undan än till pysslet. Så det här är en bra lösning för husfriden... ;-)

Igår beställde jag 10m tyg från Jofotex, och jag har 4m nytt från JNY som väntar i skåpet. Dessutom kom nya Ottobre idag, så nu vill jag igång och prova lite nya modeller. Melwin har lite dåligt med kläder så det passar bra. =) Men han kanske inte behöver kläder av 14m tyg... hahaha

Kram

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida