onsdag 28 oktober 2009

Kläder, kläder, kläder...

Här kan ni se en del av det jag sytt under min föräldraledighet. Det var mer än jag kom ihåg, och ändå har jag ju inte fotat allt... Så kan det gå när man har en rolig hobby.

Shocked

De här jeansen är sydda av ett par vuxenjeans. Nu är de i stl 74 och används av sonens kompis. Jag sydde även om tre tröjor till ett par mysbyxor och två mössor. Dem lade jag inte upp korten på här.
Två par baggyjeans. Ett par till sonen och ett par till en kompis.
Massor av mössor.
Ännu mera mössor.
Sonen modellar med en mössa. Lite hiphop-stuk på modellen.

Skötväska med sonens namn på.
Kläder till två nyfödda bebisar.

Närbild på tjejens kläder.

Molnfodrad luva.

Velourjacka
Kusinvitamin i en elefanttunika.

Sonens vårjacka. Velourfodrad och Gunila Axéns molntyg på utsidan.

Molnbody (tyg JNY-design)

Tre par molnmuddisar.

En kortärmad omlottbody.

Luvtröja

Omlottbody & Muddisar

Hela omlottbodyn

En vårdress till sonen.

Ännu en...
Det var ett litet urval... Men nu vet ni som inte följt den gamla bloggen lite om vad jag sitter och pysslar med.
Nu tycker jag alla tar lite ledigt och firar Halloween!!!
Flying Witch
Kram



Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Anonymous Jenny sa...

Men va sjutton! Det är ju inte Mykodoo du ska åka runt med! Det är ju Tilmas vårkollektion som blir nästa! =)

28 oktober 2009 kl. 11:46  
Blogger Tilma sa...

Hahaha, ja visst. Fixar du med startkapital så... =)

28 oktober 2009 kl. 12:37  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida