lördag 31 oktober 2009

Tyger i massor

Jag har haft dåligt med roliga tyger en period, men nu börjar det bli ändring på det. För några veckor sedan fick jag hem 4 meter från JNY-design, på tisdag eller onsdag kommer 10 meter från Jofotex (som fö kommer starta en webshop 1nov) och igår var jag på både Olssons och Calletex vilken slutade med 6,5 meter tyg, ett mönster och tre blixtlås. Blixtlåsen har en ring som "flärp", något som jag letat efter. Gissa om jag känner mig nöjd nu!!!
Sewing Machine
Meningen var att min syster skulle komma hit idag, och vi skulle sy och fixa tillsammans. Men hon hade ingen barnvakt, så det blev inget. Synd, för det hade varit mysigt att ha någon att prata samtidigt som några projekt avverkas. Eventuellt åker J och barnen till stugan och fixar med vinterdäcken ändå, och jag pysslar på här hemma.

Trevlig Halloween på er!
Trick O' Treater

Kram





Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida