tisdag 3 november 2009

Några byxor till lilleman

Nu är jag igång och syr av mina nya tyger. Jag klippte till sex par byxor i söndags och fyra av dem är helt klara nu. Två par saknar muddar, men sedan är de också färdiga.

I brunrandig velour blev det ett par muddisar och ett par hängselbyxor med blixtlås.
I svart och vitrandig velour ytterligare ett par hängselbyxor, och ett par svarta mysbyxor i interlock. Nu vände sig en av bilderna igen... VARFÖR???
Nu ska jag sätta mig vid maskinerna igen, så att alla byxorna är klara innan paketet från Jofotex dyker upp. (det kommer nog imorgon) I det paketet finns massor av fina tyger som jag ska sy ett gäng matchande överdelar till lilleman av. =) Han får en välbehövlig uppdatering av sin garderob just nu. Han har vuxit massor på slutet, så ingenting passar.
Kram

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida