torsdag 18 februari 2010

Hallå, hallå...

Jag har inte slutat pyssla, även om det kan se så ut här på bloggen. Men vår dator (den som jag kan föra över korten i) har fått virus. Vi hoppas på att det går att ordna till under veckan någon gång.

Just nu håller jag på med ett lite hemligt födelsedags-projekt, bilder kommer efter den 9e mars. Och jag håller faktiskt på att sticka en tröja till lilleman. Tröjprojektet går ganska långsamt framåt, även om jag lägger ner mycket tid på den. Med andra ord, jag stickar lååångsamt. Andra avslutade projekt finns i min kamera, och kommer upp på bloggen så snart datorn mår bra igen.

På lördag är det dags för syfestival igen. *roligt* Det såg mörkt ut ett tag, då vår arrangör ställde in sin resa. Men nu har vi fått plats på en annan bussresa. =)

Kram

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida