fredag 11 december 2009

Pyssel, pyssel, pyssel...

Nu har äntligen min nya symaskin kommit hem igen. Och tanten i butiken var riktigt trevlig den här gången. Så nu är jag laddad att börja sy roliga kläder och inredningsdetaljer. Igår sydde jag klart lillemans jeans. Levis-jeansen som jag köpte på loppis för några veckor sedan om ni minns. Så här ser de ut. Man ser inte fickorna så bra bå bilderna, ser jag nu...



Erikas tre änglar såg ut så här innan de fick sina vingar. Förklädena går att ta bort efter jul, så har de vita klänningar och underkjol under. Hoppas de kommer sprida glädje i sitt/sina nya hem.



Mitt näst sista tyginköp innan stoppet är det här, som jag ropat in på Tradera. Jag måste faktiskt köpa liiite tyg idag också, för jag hade köpt lite för lite till min tunika/klänning. Sedan är det stopp, kanske ända fram till syfestivalen i februari. (hur ska jag klara det...???)


Idag ska jag och Sandra lämna alla barnen hemma och åka till Smultrongården, och sedan vidare till Örebro och shoppa. Det känns som ett riktigt äventyr, jag och lilleman har inte lämnat varandra många sekunder sedan han kom till oss i februari. Så det här är säkert nyttigt för oss båda...
Kram

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Anonymous Erika sa...

Åhhhhh vad fina mina är =)

Du är så duktig!!!

Hämtar dem på lördag.

Kram Erika

11 december 2009 kl. 13:37  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida