fredag 4 december 2009

Ooops

Jag har inga färdiga pyssel att visa idag. Men en stökig pysselhörna kan jag bjuda på... Det blir lätt lite rörigt när man har många projekt på gång samtidigt.
Jag har just insett att ett köpstopp börjar bli nödvändigt... Det vore trevligt om tygerna får plats i skåpet... Så tills tygerna får plats i skåpet får jag bara köpa tillbehör. Och jag som nyligen fick reda på att en av mina favoritshoppar kommer med molntyg i velour(flera färger) snart... Dax att sy så nålen glöder, för de tygerna vill jag INTE missa.

Jag har köpt tyg till en tunika åt mig själv. Det sista jag sydde för eget bruk, var min brudklänning. Och det var några år sedan... Så det är verkligen på tiden!!! Det syns på barnen om inte annat. Lillskruttan var fortfarande en kopia av Lotta på Bråkmakargatan. =) Och E var ingen "nästan-vuxen-16-åring" än. Hon hade lite mascara, och tyckte det var stooort.
Nu vaknade lilleman.
Kram på er!


Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida