lördag 14 november 2009

Lite pyssel

Det har varit en vecka fylld av aktiviteter, från morgon till kväll. Men lite har jag hunnit pyssla ändå. Jag har letat efter kallingar till sonen länge, men hittar inga i butikerna. Och de mönster jag hittat har varit så väldigt stora. Därför blev jag jätteglad när jag fick ett mönster på boxershorts som gick ner till stl 86. Tack syfröknarna på högstadieskolan!!! Jag minskade ner det ytterligare ca en storlek, och resultatet blev så här.

Nu vill även maken ha ett par, för han tycker de ser så sköna ut... Men till honom finns det ju att köpa i affären, så vi får se hur det blir med det... =)
Jag testade att trycka på ett par tavlor till lillemans rum. Jag kommer göra om trycket lite mer seriöst, men med samma text. För det blev lite kladdigt. Jag satt på golvet och tryckte lite snabbt medans liten skulle somna. Och jag hoppas på att kladda lite mindre om jag sitter lungt vid ett bord...



Lilla dottern vill också ha likadana tavlor. Men med texten "Gullunge", och det kan hon såklart få min lilla gullunge. =)
Nu ska vi åka till stugan och julpynta. För nästa helg jobbar J, och helgen efter det är det 1:a advent.
Kram



Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida