tisdag 17 november 2009

Jul, jul, strålande jul...

Nu har jag hittat en tjusig vit pappstjärna till vardagsrummet. Den är 100 cm, det blir perfekt i vardagsrummet. Vårt gamla pynt är inte anpassat till så stora fönster som det är i lyan. Om en vecka får man väll börja smygpynta va? Om man inte tänder stjärnor och stakar innan 1:a advent. Jag kommer nog att göra det i alla fall... =) För jag är så trött på det här mörka grå vädret, och behöver verkligen lite ljus!!!

Annars pysslar jag som besatt just nu... Det är julklappar som ska fixas, några änglar och någon nalle som vill bli monterade och få ansikten... Min nya maskin och jag börjar bli kompisar, och jag börjar hitta bland olika sömmar. Det tar lite tid att vänja sig... Men jag är verkligen nöjd med den!!!

Jag börjar känna att tiden ramlar på för fort nu, vi ska fira två födelsedagar här innan jul, massor av pyssel som jag vill hinna med, julklappar ska inhandlas och det ska bakas och fixas... På torsdag är det bara 5 veckor kvar till julafton!!!

Kram

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Anonymous Ingela sa...

Halloj

Nu är det lättare att läsa.

Nu har jag äntligen kommit igång med min lilla webshop. Även om den inte är komplett än så är den ändå på gång. Det kommer mera......
Välkommen in och kolla.

www.silversmycket.webshoponline.se

Kram Ingela

19 november 2009 kl. 19:13  
Blogger Tilma sa...

Vad roligt Ingels, jag ska genast gå in och kika! Och lägga den som favorit!

Jag vill oxå komma igång med en webshop, var det bökigt?

/Gisela

20 november 2009 kl. 08:09  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida