måndag 16 november 2009

Några utlovade bilder

Här är de utlovade bilderna från helgen.
När vi julpysslade i stugan så passade vi på att torka apelsinskivor i ugnen. Det luktade så juligt och gott.
De fick bli en enkel dekoration runt ett pelarljus.
Så här ser mina halvfärdiga "staket" ut. De saknar färg ännu så länge. De kommer att stå i vårt köksfönster i stan. Jag vill sätta upp julgardinerna NU!!! Så jag får pynta till det i fönstret.



På loppisen köpte vi den här strykbrädan, till stugan.
Ett par Levis-jeans som ska sys om till lilleman, och kakformar som ska bli tygbakelser till lillemans kök.


Sex koppar med två fat, också till stugan. En termos, en liten kastrull och eppläggningsfat till lillemans kök. Och ett avlångt uppläggningsfat som vi ska ha fyra blockljus på och använda som advetsljusstake.

Vi fick betala 218kr för alltihop. Det tycker jag var väldigt billigt!!!


Ingela, jag tycker också att det blev lite svårt att läsa texten... Så jag ska fixa till ett nytt utseende snarast. Vad kul det låter att stå på julmarknad!!! Jag vill oxå!!! Men nu är det lite för sent för att hinna med årets... Jag får ladda upp inför nästa år ist.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida