fredag 20 november 2009

Grå novemberfredag

Idag skulle jag gjort så mycket roligt! Besökt en förskola där jag funderar på att ställa lilleman i kö, och åkt till Örebro med en annan mamma och hennes bebis och handlat julklappar. Men så blev det INTE! Jag har lite problem med min nacke av och till, efter en olycka för åtta år sedan, och nu valde den att krångla. Igår fick jag en sprängande huvudvärk, och den är fortfarande kvar idag även om den är mycket svagare(jag tror det kommer från nacken iaf...). Därför blev det en hemmadag för oss istället... Nu ska jag försöka kurera nacken och bli människa igen... Det är inte helt lätt med en 10 kilos bebis som inte kan krypa än... och jag har ju så mycket pyssel som jag vill göra innan jul också, nu får nacken ta och reparera sig illa kvickt!!! Att jag är en hypokondrisk dramaqueen gör inte saken bättre... jag ställde många diagnoser på mig själv när jag låg i sängen igår... =/

Nu till något roligare. Min gamla studiekompis har startat en webshop som jag tycker att alla ska besöka. Hon gör så söta små smycken. http://www.silversmycket.webshoponline.se/ Ett litet julklappstips.

Jag är också sugen på att starta upp någonting, men just nu räcker inte tiden till. Vi får se i framtiden vad jag hittar på. Jag ska nog prova att stå på någon marknad nästa år i alla fall.

Nu ska jag lägga mig ner och vila en stund, och visst får man montera nallar fast man har vilodag...???

Kram

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Anonymous Ingela sa...

Hej och tack för att du skriver så fint om mig.

I helgen har jag varit med på Bergets julmarknad i Degerfors. Det gick mycket över förväntan och jag är helnöjd. Ska vara med nästa helg också.

Tyvärr hinner jag inte med allt för just nu pluggar jag lite samtidigt men det ska väl rätta till sig igen. Ha det gott i advent så hörs vi.

Kramar Ingela

23 november 2009 kl. 07:38  
Blogger M-L sa...

Det var tråkigt att höra att din nacke bråkar =( Hoppas det ger sig snabbt!
Kram

23 november 2009 kl. 07:55  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida