onsdag 25 november 2009

Men så här får det inte gå till...

Min toknya symaskin gick sönder i lördags!!! Man blir galen, det fick ju inte hända. Absolut inte nu innan jul, då jag har massor av pyssel som jag vill göra. Dessutom har jag lämnat tillbaka mammas maskin, så nu kör jag det gamla monstret igen.

Men förhoppningsvis kommer den nya tillbaka snart. Något som verkligen stör mig är att de är väldigt dryga i butiken där jag köpte den. De var supertrevliga när det var dax för inköp, men inte alls tillmötesgående nu. Det borde ju vara jag som är sur. Det är många tusenlappar för en maskin som höll i 2 veckor... Hoppas de skärper sig, annars går iaf jag någon annanstans inför nästa stora inköp!!! De började tom säga att jag förstört maskinen själv!!! Men då lackade jag ur, (hör inte till vanligheterna) och då ändrade tanten attityd igen... Min 16 år gamla maskin har fått massa beröm att den är så välskött, då den varit på service. Även av denna dam, så varför skulle jag inte vara lika rädd om den nya???

Nu ska jag fortsätta med mina ängladamer, och kanske ordna med lite julpynt. Det blir ju så mysigt!!!

Kram

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida