fredag 4 december 2009

Änglaflickor

Mina killar åkte till stugan nu på eftermiddagen, för att städa efter gårdagens julklappsbyte och mammalunch. Jag skulle oxå följt med och hjälpt till, men min snälla make tyckte jag skulle sy på mina beställningar några timmar istället. Tack för det, för jag vill ju hinna leverera med lite marginal till jul.

De här flickorna ska flytta hem till två små flickor, via deras mormor. Hoppas alla blir nöjda och glada. Jag har inte sytt änglar till någon annan än mig själv tidigare. Så det är lite läskigt. =) Nu ska jag sy kläder till de resterande fyra damerna. Så kanske jag kan leverera innan helgen är slut.




Jag poppar spotify, sjunger högt och syr på min gamla monstermaskin... Snart kommer nog Ove-långnäsa(grannen) och drar mig i örat... ;-) Men tills dess fortsätter jag njuta!!!
Kram

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida