söndag 3 januari 2010

Tillbaka till verkligheten

Nu har vi återvänt till stan och lägenheten, efter 1,5 vecka i stugan på landet. Vi möttes av en mycket kall lägenhet, 15,9 grader i vardagsrummet... Tydligen har det inte varit över 17 på hela jul och nyårshelgen här i huset. *burr* Imorgon ska vi ringa hyresvärden, för vi kan inte bo så här med en bebis. Jag vill ju INTE flytta härifrån innan vi hittar drömhuset, så jag hoppas de fixar till värmen.

Jag har kameran laddad med bilder från stugan, men kan inte använda rätt dator just nu... Sonen och maken snarkar för fullt i det rummet. =) Lilleman har börjat krypa nu, men bara när han själv har lust. Han försöker fortfarande ropa på oss, så att vi ska hämta honom eller hans saker. Men för varje dag som går, så blir det mer naturligt för honom att ta sig framåt själv.

Idag har vi börjat storstäda och ta bort julen, det känns skönt. Förhoppningsvis blir vi färdiga imorgon. Då har jag en massa ideér på pyssel, som jag måste testa. =)

Kram

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Blogger annika sa...

Hoppsan så svalt! Inte kul att komma tillbaka då.
Hoppas att det ordnar sig med jobb för er båda.
Så mycket fint du syr. jag ska titta lite mer sen.
annika

3 januari 2010 kl. 22:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida