fredag 18 juni 2010

Nu är snögubbarna borta...

Så har jag gjort det som hängt över mig i några månader... Tagit bort snögubbarna... Det blev inte världens snyggaste bakgrund, men den får duga ett tag. =)


Nu ska jag berätta om vårt nya STORA pysselprojekt. =) Vi har köpt ett hus!!! Ett gammalt hus med brutet tak och renoveringsbehov. Vi ser så mycket fram emot att få komma igång med "projekt drömhus". Vi läser inredningstidningar/bloggar och bläddrar i tapetkataloger varje dag nu. Och så sakteliga börjar vi känna hur vi ska göra.
Flower

Jag har börjat shoppa möbler på loppisar, som vi ska måla och fixa inför flytten. Två gamla schiffonjeer (hur i hela friden stavar man till det...) och en gammal kista köpte jag förra lördagen. Möblerna med det svårstavade namnet ska målas vita och få något ordspråk. Förslag någon? Tilda vill att det ska stå "jag äger" på hennes... Nja, det tror jag kanske inte att det kommer stå... =) Artist

Nu ska jag baka lite, för vi firar lite födelsedag här ikväll.
Birthday Party Blower

Kram




Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida