söndag 28 mars 2010

Dagiskläder

Här pågår förberedelserna inför dagis för fullt. Jag vill hinna sy en massa kläder, "pimpa" dagisvagnen och sy en ny skötväska. Förhoppningsvis är även hans tröja färdigstickad innan det är dags. Förra helgen sydde jag iaf klart den här dressen.


Jag tycker mina bilder blir så trista... Hoppas det blir bättre när vi köpt en ny kamera. När jag får min första ordentliga lön på snart två år (dvs om ca 1 månad) så planerar vi att köpa en systemkamera. =) Det är något vi pratat om i flera år. Och köper vi ingen nu när barnen är små, så kan det nog vara sedan också. Det är ju nu man vill dokumentera varje liten sekund för att kunna minnas tillbaka till sedan.
Tidigare idag var jag och älsta dottern hemma hos en tjej och lånade stickmönster. Oj, oj, oj vad jag blev imponerad och inspirerad. Hon hade en massa norska mönster, och de var mycket roligare än de man hittar i svenska butiker. Jag tycker att hon ska öppna en stickbutik!!!
Nu ska jag försöka mig på att lägga ut lite kläder på Tradera... Det är lite bökigt (läs tråkigt) tycker jag...
Kram

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida